آرینآرین، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره

نی نی آرین

(سه تا پنج ماهگی)جوجوی من

1391/11/16 15:35
نویسنده : مژگان
1,427 بازدید
اشتراک گذاری

***شیرین کاریای چهار ماهگی***

 خان پسر رو ببین!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 جلیقه ای هم که پوشیدی مامان برات بافته!

خان آرین

 کم کم داری  از صداها خوشت میاد و برات جالبه که با تکون دادن دستات از جقجقه صدا میاد!!!

نفسمی

 تلاش برای خزیدن

الهی فدات شم

 الهی فدای تلاش کردنت

 پسمل مامان دردری.... داره میره بیرون.. با کلاه خوشگله که مامان بافته!!!!!!!!!!!!!!!!!

جیجرم

پایان چهار ماهگی و آغاز پنج ماهگی

کم کم با تکیه گاه دارم تمرین میکنم بشینم

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ادامه تلاش ها برای نشستن در شش ماهگی

خواستن توانستن است

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 هام کردن پا!!!سرگرمی شش ماهگی آرین

هاممممم

اولین گام ها با روروئک که البته پسری من اصلا علاقه ای به رو رو از خودش نشون نداد شاید همسن عکس اولین و آخرین استفاده آرینم از رو رو باشه

بچه ام خود کفاست!!!!!!! خودش به مرور راه رفتن رو یاد گرفت 

تا تی کوچولو

و اما مراسم پایانی سال خونه مامان جونینا 

 چهارشنبه سوری

زردی من از تو سرخی تو از من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نی نی آرین می باشد