آرینآرین، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره

نی نی آرین

تولد یک سالگی با تم پو × بفرمایید تو شما هم دعوتین×

1391/11/30 17:41
نویسنده : مژگان
2,275 بازدید
اشتراک گذاری

تک تک ستاره های عمرت بلند و والا

باقی عمرت ۱۰۰۰ به بالا

امروز روز تولدته عزیزم

عزیزمی ، دوستت دارم وجودم

 

تمام دارایی من قلبی است که در سینه دارم و برای تو می تپد

آن را به تو تقدیم میکنم


 

 نکته

۱:* تاریخ روی عکس ها به دلیل تنظیم نبودن تاریخ دوربین یک روز جلوتره

۲ *همه کارها اعم از طراحی کارت دعوت و ...هرچی که میبینی دستپخته مامانی


 

۳۱/۶/۱۳۹۱جمعه

کارت دعوت

کارت دعوت

شمع یک سالگی که البته هر چی گشتم پو نبود ناچارا گارفیلد گرفتم

 

چاقوی کیک

عکس های روی دیوار هم روز تولد با بابایی و مامانی گرفتیم

تزیینات روی دیوار

به مهمونا هم یه دونه از این عکسا دادم

 

 

بسته بندی پذیرایی از دوست خوشگلام

 

هیشکی نمی تونه سر من کلاه بزاره حتی تو باباییی

ولی من سر تو کلاه گذاشتم!!!!!!!!!!!!!!!!!!

تلاش نکن نمیذارم

اصلا کیکم خوشگل نشوده !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

این روزانه امروز تولد اونم هست همسایونه

روزان جون تولدت مبارک

روزان جونن نداشتیما !!!!!توام!!!!!!!!!

باباجون هیشکی نمی تونه سز من کلاه بزاره

 

تولد آرین

تولدمه

 

 

بامن حرف نزنبامن حرف نزنبامن حرف نزن

تا تولد بعدی بای بای

بای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ثمین
30 بهمن 91 22:42
سلام عزیزم ببخش خیلی سرم شلوغه... الان تولد آرین جون رو ثبت کردم خیلی وقت پیش هم لینکش کرده بودم! دستتون دردنکنه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نی نی آرین می باشد